Algemene ledenvergadering maandag 13 april 2015 – BAN

Algemene ledenvergadering maandag 13 april 2015

2015 wordt het jaar van de waarheid. De vereniging is volwassen geworden en dat gaan BAN en haar leden op verschillende manieren merken. Het lukt niet meer om altijd alle vacatures volledig met vrijwilligers in te vullen en in een enkel geval zal BAN marktconforme tarieven voor haar technische staf moeten gaan betalen.

De kosten dreigen de pan uit te rijzen, hoe krijgen we de begroting sluitend. Er forse verhoging van de contributie lijkt onafwendbaar. Neemt BAN geen adequate maatregelen dan verdwijnen de financiële reserves als sneeuw voor de zon.

Het bestuur legt een grote druk op de ledenwervingscommissie die voor de aanwas van nieuwe leden moet gaan zorgen. Een stijging van het aantal leden met 20 jeugdleden extra kan wat druk van de ketel weghalen. Hoe gaat BAN dit realiseren……….. Op dit moment zijn we bezig met het vormen van de wervingscommissie. Zin om mee te helpen meldt je dan aan bij de voorzitter.

Quido, Huub en Victor zijn druk bezig met een initiatief waarbij ze donateurs gaan werven voor de club van € 50 streven is om 50 – 100 donateurs te vinden die ban met € 50 willen helpen.

Chris Francke gaat in 2015 de grote clubactie extra leven inblazen en ook hier hopen we extra inkomsten te genereren.

De zoektocht naar sponsors gaat verder en deze moet in 2015 echt vorm krijgen. Uiteraard wordt er ook met onze huidige sponsors gesproken.

Praat mee over de toekomst van BAN tijdens de algemene ledenvergadering op maandag 13 april aanstaande. Vanaf 20.00 uur in Het Icoon.
Help mee BAN zo gezond als een vis te houden……..

Victor Meier, Voorzitter

<< Volgend bericht Vorig bericht >>

Clubkleding

Een nieuw T-shirt of trainingspak nodig? Klik op het T-shirt voor meer informatie. BAN T-shirt

Sponsor SCHUR FLEXIBLES

BAN Sponsor SCHUR FLEXIBLES voor seizoen 2019-2020 en 2020-2021.

Yonex Dutch Open

BAN open dag

Op zaterdag 3 oktober van 10:00 – 13:00 uur organiseert BAN een open dag voor jong en oud, competitief en recreatief. Nieuwsgierig? Klik hieronder voor meer info.